15.2.10

propositie


De doelgroep die ik wil aanspreken zit tussen de 15 en 70 jaar. Mensen die van bijzondere fotografie en kunst houden, maar ook bijvoorbeeld een eigen bedrijf hebben en opzoek zijn naar een mooie vormgeving of website.
Omdat het bedrijf een collectief is, kunnen we een grote doelgroep aanspreken.

Mijn fotografie ontstaat door mijn dromen, ik ben heel vaak afwezig maar in mijn hoofd dan juist heel druk. Met beelden, ideeën, dromen en gebeurtenissen.
Mijn dromen maken dat ik de wereld op een manier bekijk die niet altijd waar hoeven te zijn. 
Die dromen en beelden verwerk ik in mijn fotografie.

De foto’s die ik maak zijn niet recht toe recht aan, maar foto’s waarbij de klant ook weer kan dromen.

Ik ben vernieuwend en win het vertrouwen van de klant door een persoonlijke behandeling.

Ik verkoop geen dromen, maar droombeelden. 

Geen opmerkingen: