23.2.10

huisstijl

mijn huisstijl verschilt per blaadje, hier zie je de achterkant van mijn briefpapier,
allemaal handgemaakt en dus uniek. zo krijgt iedere klant een andere.


























voor de envelop heb ik gekozen voor een rustige uitstraling.
omdat mijn logo een stempel is, en de achterkant van mijn visitekaartje,
heb ik voor de envelop gekozen voor een stempel van de datum.
de datum dat de brief de deur uitgaat komt op de achterkant te staan.
zo heb ik straks drie stempels voor mijn hele huisstijl.














ik heb ondertussen al een stuk of 100 unieke visitekaartjes gemaakt.
met op de achterkant een stempel van mijn huisadres, telefoonnummer en mailadres.
ik heb mijn adres en telefoonnummer voor nu wazig gemaakt, want ik heb die liever niet op internet.











1 opmerking:

Anoniem zei

wat SUPER leuk en creatief Femke! Vooral het stempel van de datum achterop het envlop vind ik leuk.