2.3.10

nieuwe afspraak

ik heb een nieuwe afspraak gemaakt met de opa en oma waarvan ik de foto's nog over wilde doen.
op donderdag elf maart ga ik terug, dit keer vroeg in de ochtend (dan is er de meeste zon in hun huis) met nieuwe plannen.
aangezien ze liever niet hun kleren uit willen doen, wil ik twee foto's verzinnen waarbij ze wel hun kleren aanhouden, maar de foto's wel passen bij de foto's van de andere opa en oma.

dinsdag negen maart ga ik met mijn opa naar het strand in ouddorp voor de 8mm film.
aangezien ik maar 3 minuten filmtijd heb, wil ik korte impressie-shots maken van het strand en de duinen en soms een stukje opa.
ik ben daar ontelbaar keer geweest vroeger en heb ook veel herinneringen aan dat strand.
daarom vind ik het mooi om die film naast mijn foto's te projecteren tijdens de expositie.

Geen opmerkingen: