28.1.10

Dossier

Opdracht 2:  Dossier maken

Mijn bedrijf zal bestaan uit een collectief. Een groep mensen met verschillende disciplines bij elkaar die elkaar ondersteunen, helpen en klanten binnenhalen.
Binnen dat bedrijf zal ik de fotografie verzorgen, de opdrachten zullen erg verschillen. Soms een portret voor een website, foto’s van optredens, theaterstukken, dansstukken, het fotograferen van het werk van een kunstenaar of schilder.
Mijn fotografie is zeker niet altijd voor klanten, ik wil ook eigen projecten verzinnen en vertonen in de gezamenlijke kunstgalerij.
Wat mij binnen dat collectief sterk maakt is de groep, we doen het met zijn allen en helpen elkaar als iemand zonder werk zit.
Als collectief kun je meerdere opdrachten binnenhalen dan in je eentje, zo kun je meer klanten tegelijk plezieren en vasthouden. Omdat je als collectief op meerdere werkvlakken iets te bieden hebt kun je altijd aan de wensen van de klant voldoen.
Ter promotie van het collectief hebben we een galerij in de binnenstad waarin ons gezamenlijke werk hangt. Mensen lopen gemakkelijk langs de galerij en pikken namen op.
Doordat er iedere maand een expositie is van nieuw jong kunsttalent, blijft het interessant voor mensen om even binnen te lopen. Zo helpen we jonge kunstenaars met de promotie van hun bedrijf, maar laten we daardoor mensen ook langs ons eigen werk lopen.

Geen opmerkingen: